[linux] mailman

Vaso Zabavac zabavac na gmail.com
Úterý Leden 10 20:38:52 CET 2006

Ahoj ahoj!

> mam taku vseobecnu otazku ohladne mailmana... som clenom viacerych
> konferencii na roznych serveroch s roznymi adminmi a vsade mam ten isty
> problem...
> nechodia mi maily co som poslal ja, aj ked som tuto moznost na vsetkych
> zapol...
> overoval som tu moznost 3-krat, ci je zapnuta a ze ci som ju nepochopil
> zle, cital som popis k tomu aj po slovensky aj po cesky (-: a bud som
> teda uplny idiot, alebo to nefunguje...
> a bolo by to pre mna ovela jednoduchsie, keby som medzi prijatymi
> [...]

Ja by som k tomu povedal asi tolko, .. teda najprv som chcel povedat
ze to robi Gmail, ale potom som zistil, ze mas nastavene "nodupes"
a to mam aj ja (na tejto adrese) a viem ze mi tu tiez moj prispevok
nepride. Vypol som nam to, uz by to malo fungovat.

Ved skus, odpovedz na toto a ci Ti to pride.

  S pozdravom
   Fero.