[linux] Grub - Mandriva 2005 LE

Roland Turcan konf na rotursoft.sk
Úterý Leden 10 21:32:47 CET 2006

Hello linux na lists.linux.sk!

Mam na disku okrem SuSE 9.2 a SuSE 10.0 instalovanu aj Mandrivu 2005,
ku ktorej mi instalator vytvoril Grub FDD, ktory samozrejme funguje,
ale ja by som si chcel vytvorit, len jednu startovacku k vsetkym
linuxom.

V case ked som instaloval SuSE 10.0, tak instalator zbadal, ze tam mam
instalovanu aj 9.2ku, tak mi vytvoril GRUB FDD s oboma linuxami.
Snazil som sa skopirovat nastavenie parametrov pre start Mandrivy, ale
aj napriek tomu, ze som ich IMHO skopiroval spravne, nie je schopna
Mandriva z mojej diskety nabehnut.

Co s tym mozem spravit?

Je nejaky HowTo guide aj pre take Linuxove lamy ako som ja na
vytvorenie multiboot FDD diskov, lebo este potrebujem nainstalovat na
disk aj Fedoru (kde instalator ani neponuka boot z FDD) a nejaky
Debian core (Knoppin, Danix, Ubuntu) a pripadne nejake ine
distribucie.

--
Best regards, TRoland
http://www.rotursoft.sk