[linux] SPF

Matej Pivoluska pivoluska na matfyz.cz
Středa Leden 11 09:18:25 CET 2006

Matus UHLAR - fantomas napsal(a):

>aha, zle som sa vyjadril ;-)
>
>cez web alebo SMTP. SMTP server zoznam.sk urcite ma, inac by mu nesla posta.
>Ci poskytuje odosielanie posty cez SMTP autentizaciu netusim, treba skusit
>alebo si najst na ich webe.
>
>V kazdom pripade sa mi to zda logicke. Na to aby si clovek stiahol maily co
>mu prisli na zoznam.sk, musi sa pripojit (autentizovat) na zoznam.sk
>(web,imap,pop3?), a teda na to aby clovek poslal maily zo zoznam.sk, musi
>sa pripojit (autentizovat) na zoznam.sk (web,smtp)...

Alebo ich poslat na vlastny lokalny smtp server, nech odchadzaju vtedy,
ked sa aktivuje pripojenie. Ale v tejto dobe je takato nutnost snad
vynimocna. :-)
Cele to teda pada na tom, ci zoznam.sk dovoli svojim biednym
pouzivatelom odosielat postu s adresou odosielatela @zoznam.sk a adresou
prijimatela @anything.

A v tom pripade, ci ich autentizuje a dovoli im to poslat len s vlastnou
adresou odosielatela...

Su tu nejaki ludia, co pouzivaju zoznam.sk na postu? :-)

Matej