[linux] Admin

Martin Hudec corwin na aeternal.net
Středa Leden 11 11:28:08 CET 2006

Ahoj,

Jan Sarenik wrote:
> Ahoj!

> Ja myslim ze nie. Ale to uz je otazka presvedcenia.

Niekedy mam z obsahu tvojich mailov divne pocity.

Riki ma pravdu, tiez neviem aky suvis ma tvoje hlasenie s
linux na linux.sk, resp. nevidim v tom ziaden suvis. To su administracne
problemy tvoje, a mal si to napisat konkretnym spravcom maillistov, nie?
Ale asi ma odbijes podobne arogantne, no co uz. Az neskor sa rozvinula
debata okolo spf a pod., pricom ale nevidim nikde v tvojom maile ziadost
o pomoc. Cize skutocne nemam pocit, ze ten mail sem patril, ale dakujem,
ze vyvolal fajn debatu o spf a pod. :).

prajem pekny den,
Martin