[linux] Debian, Ubuntu - upgrade - filozofia

Dr. Jaroslav Matej matej na vsld.tuzvo.sk
Středa Leden 11 12:06:44 CET 2006

Pekny den,

Upgradoval som Ubuntu 5.04 na 5.10 (apt-get update a upgrade) a zrejme
som to nepochopil. Upgradovana distribucia stale vystupuje ako 5.04
(napr. help), nieco sa zmenilo (ikonky, grafika), ale napr. Monitor
systemu je v 5.10 mierne zmeneny oproti verzii v 5.04 a upgrade to
nezmenil. Tiez zdroje v Synaptic pkg managery mam tie povodne pre 5.04.
Treba ich zmenit na 5.10 verziu ? Som z toho mierne zmateny. Ako je
vlastne filozofia upgrade v debiane ? Upgradnu sa iba hlavne kniznice a
zvysok ostava, alebo uplne vsetko, prip. sa to da navolit ?

Vdaka,
MJ