[linux] Debian, Ubuntu - upgrade - filozofia

Misu linux na misu.sk
Středa Leden 11 12:15:48 CET 2006

Odpoviem len ciastocne :)

apt-get dist-upgrade

update - aktualizuje zoznam balikov
upgrade - nainstaluje tie baliky ktore po update maju novsiu verziu

teda z tychto dvoch prikazov nikdy nova veriza distribucie nebude

Akurat neviem ci v ubuntu treba pred dist-upgrade zmenit zdroje balikov
alebo to zvladne sam.

Misu