[linux] Debian, Ubuntu - upgrade - filozofia

linux na redwood.sk linux na redwood.sk
Středa Leden 11 13:15:14 CET 2006

Dr. Jaroslav Matej  wrote / napísal(a):
> Pekny den,
>
> Upgradoval som Ubuntu 5.04 na 5.10 (apt-get update a upgrade) a zrejme
> som to nepochopil. Upgradovana distribucia stale vystupuje ako 5.04
> (napr. help), nieco sa zmenilo (ikonky, grafika), ale napr. Monitor
> systemu je v 5.10 mierne zmeneny oproti verzii v 5.04 a upgrade to
> nezmenil. Tiez zdroje v Synaptic pkg managery mam tie povodne pre 5.04.
> Treba ich zmenit na 5.10 verziu ? Som z toho mierne zmateny. Ako je
> vlastne filozofia upgrade v debiane ? Upgradnu sa iba hlavne kniznice a
> zvysok ostava, alebo uplne vsetko, prip. sa to da navolit ?

> [...]
zdravim,
zdroje je treba upravit z hoary na breezy. potom dat apt update,
dist-upgrade. ale nezmeni to vsetko, niektore veci ostanu neupgradovane.
odskusane na kubuntu 5.04 upgrade na 5.10
odporucane je spravit cistu instalaciu novej verzie. odskusane, funguje
v pohode, zlepsenia su velmi dobre, oplati sa, pouzivam aj KDE 3.5.

red