[linux] Admin

Jan Sarenik jasan na x31.com
Čtvrtek Leden 12 21:08:26 CET 2006

Ahoj kolega!

> Niekedy mam z obsahu tvojich mailov divne pocity.

Aha! Az teraz mi doschlo, ze coho sa tykal Tvoj iny mail miereny priamo
na mna.

To sa stava. Netreba kombinovat neosobnu komunikaciu s pocitmi. A ak ano
tak pozorne a s mierou. (Piste si deti, to je poucka.)

> Riki ma pravdu, tiez neviem aky suvis ma tvoje hlasenie s
> linux na linux.sk, resp. nevidim v tom ziaden suvis. To su administracne
> problemy tvoje, a mal si to napisat konkretnym spravcom maillistov, nie?
> Ale asi ma odbijes podobne arogantne, no co uz. Az neskor sa rozvinula
> debata okolo spf a pod., pricom ale nevidim nikde v tvojom maile ziadost
> o pomoc. Cize skutocne nemam pocit, ze ten mail sem patril, ale dakujem,
> ze vyvolal fajn debatu o spf a pod. :).

Suvis je to asi taky, ze som uz v praxi v inom mailingliste videl, ze
sa spravca ozve, ked nejake adresy ,,bouncuju'', tzn. je problem na ne
dorucit mail. Nech to nieje len nejake docasne a potom by boli ludia
zbytocne mrzuti ked by zistili, ze im uz nechodi mail z konfery, co
je sposobene tym, ze ich admin bez vyzvy odregistroval ked mali
,,nachvilu'' vypadok servera.

Inac hej, mal som to (ten zbytok o robeni poriadku) minimalne poslat
na vsetky konfery linux.sk a nielen na jednu :)

  Prajem Tebe aj ostatnym pekny vecer a ospravedlnujem sa
   ze si iste konferencie citam obcas s takym oneskorenim

  S pozdravom
   JaSan