[linux] Grub - Mandriva 2005 LE

Jan Sarenik jasan na x31.com
Čtvrtek Leden 12 21:37:01 CET 2006

Aaaa, este nieco!

> Je nejaky HowTo guide aj pre take Linuxove lamy ako som ja na
> vytvorenie multiboot FDD diskov, lebo este potrebujem nainstalovat na
> disk aj Fedoru (kde instalator ani neponuka boot z FDD) a nejaky
> Debian core (Knoppin, Danix, Ubuntu) a pripadne nejake ine
> distribucie.

Za lamu je vhodne sa povazovat maximalne prvych dvanast mesiacov
od prveho nabootovania Linuxu. Nie viac, volitelne menej.
Potom uz clovek nieje opravneny zvalovat svoju nevedomost na to ze je
lama. :-P

Neviem o tom, ake su Tvoje skusenosti s Linuxom, ale naozaj nepomaha
podcenovat a znevazovat sa.

  Prajem vela zdaru!
   S pozdravom
    JaSan