[linux] Grub - Mandriva 2005 LE

JohnNy64 johnny64mail na gmail.com
Čtvrtek Leden 12 21:55:51 CET 2006

no... aj ja som napisal poriadne dlhy howto, dokonca este dlhsi, ale
ocividne ho to sem neposlalo... ak bude treba tak to skusim poslat este
raz...

ale chcem dodat ze grub hlada na urcenej particii najprv /boot/grub a ak
nenajde tak pohlada aj /grub, a to z toho dovodu, ze na niektorych
systemoch sa na /boot vytvara samostatna particia (napriklad stare
biosy, ktore nepodporuju LBA pristup k diskom, u nas doma sa takych
strojov najde dost) a bolo by vrcholne nelogicke keby na niektorych
systemoch boli konfiguraky grubu v /boot/grub a niekde v /boot/boot/grub
(a toto mam prakticky odskusane, urcite to tak je, nedavno (mesiac
dozadu) som to na sestrinom compe nastavoval (-: )

ale v podstate kazdy linux n00b by mal RTFM, a to veelmi vela, cim viac
precita, tym viac sa dozvie... napriklad na tento grub odporucam info
grub, odtial som sa dozvedel naozaj vela...

--
JohnNy64 - ...and once Tux will rule the world!

Please don't send me attachments in M$ Word, Excel nor PowerPoint format.
See http://www.gnu.org/philosophy/no-word-attachments.html for more info.