[linux] Grub - Mandriva 2005 LE

JohnNy64 johnny64mail na gmail.com
Čtvrtek Leden 12 22:25:05 CET 2006

Ahoj este raz (-:

> To je skoda, dufam ze to neberies ako konkurencny boj (ze som najprv
> odchytil Tvoje HOWTO, zmenil par viet a ... ;-)

urcite to tak neberiem (-: ono totiz vcera gmail akosi odmietal
akceptovat akykolvek moj mail (teda dufam, v opacnom pripade som poslal
asi 10 duplicitnych mailov na tuto konferu... \-: )
a to moje howto sa pozeralo trochu podrobnejsie na /boot/grub/menu.lst

> To je mozne. Ja som sa s GRUBom skamaratil este v casoch, ked som na
> /boot particii, ktoru pouzivam, musel vytvarat symlinku
>
>  # ln -s . boot

to je mozne... asi by som sa tomu ani necudoval... (-:

> Hej. Suhlas. Len urcite nieje vhodne, uz ked clovek pise do listu mu
> skaredo odpovedat ze RTFM. Nevravim ze to robis, len sa tak zamyslam :)

mno... neviem ci to je az take skarede (-: podla toho ako si to vylozime
(-: napriklad takto vyzera vypis programu wtf (dufam ze mi odpustite tu
vulgarnost, nenapisal som to ja, iba som skopiroval vystup programu (-: ):
$  wtf rtfm
RTFM: read the fine/fucking manual

a ja som mal skor na mysli ten prvy z uvedenych vyznamov (-: ("fine",
pozn. vydavatela), urcite som tym nechcel nikoho urazit ani nic podobne
(-: bolo to myslene skor ako priatelska rada (-:

--
JohnNy64 - ...and once Tux will rule the world!

Please don't send me attachments in M$ Word, Excel nor PowerPoint format.
See http://www.gnu.org/philosophy/no-word-attachments.html for more info.