[linux] Grub - Mandriva 2005 LE (fwd)

Jan Sarenik jasan na x31.com
Čtvrtek Leden 12 23:19:25 CET 2006

Ahojte!

Preposielam mail od kolegu, ktory omylom poslal ten mail len na mna.
Celkom zaujimavy pohlad na vec, preto som si to nechcel nechat pre
seba.

Nasleduje obsah toho mailu (autor je povodny iniciator vlakna)
Jan Sarenik wrote:
> Aaaa, este nieco!

> Za lamu je vhodne sa povazovat maximalne prvych dvanast mesiacov
> od prveho nabootovania Linuxu. Nie viac, volitelne menej.
> Potom uz clovek nieje opravneny zvalovat svoju nevedomost na to ze je
> lama. :-P

No takze som este v limite. K linuxu (!nie k LIVE CD!) som sa dostal iba
v priebehu 9/2005, lebo som zacal spolupracovat s jednou firmou pre
ktoru pokracujem vo vyvoji aplikacie Delphi7/Kylix3. To je v podstate
jediny dovod, preco som zacal s Linuxom.

Mozno sa teraz na mna vsetci nahnevate, ale tolko vrasok co mi pribudli
za tie mesiace koli Kylixu, ...

Ale proste cca. 90% zakaznikov vlastni Linux verziu softveru, t.j. mi
musime makat. Ale priznam sa, ze niekedy je nam z toho na prd. Zakaznici
Windows verzie nemavaju v podstate problem, ale Linuxovi stale nieco.
Kazdy jeden ma jedinecny problem a musime hladat stale nieco nove s cim
sa zakaznik uspokoji (a to nie vzdy). Potom ked uz problemy ustanu, tak
si zakaznici zacnu upgradovat Linuxy a sme tam kde sme boli.

Zatial som nezistil inu vyhodu Linuxu oproti tomu, ze ho mozem ziskat
zadarmo. Lebo pokial ti na aute nesvietia predne svetla a nevies co moze
byt problem, tak zacnes od ziarovky, cez kable, spinac, poistka, zdroj,
kde zistis, ze vsetko je OK, ale svetlo stale nesvieti. Kontrolujes
znova a znova a svetla nesvietia. Nasrdeny zacnes oddrapovat dvere,
sedacky, volant, penale a ked oddrapnes vyfuk, tie pos.ate svetla sa
rozsvietia. A toto sa na deje stale.

Dni bezia, prachy sa jedia a softver ma stale nejaky problem, ktory
musime riesit a zakaznik z toho nema nic.

> Neviem o tom, ake su Tvoje skusenosti s Linuxom, ale naozaj nepomaha
> podcenovat a znevazovat sa.

fuuuj ale som sa rozpisal v predchadzajucej sekcii. (asi ako ty k GRUBU,
dakujem)

>   Prajem vela zdaru!
>    S pozdravom
>     JaSa
Nemalo by to byt, ze menej nervov a nizsi krvny tlak z Linuxu?

TRoland.