[linux] fetchmail and local delivery

Jan Sarenik jasan na x31.com
Pátek Leden 13 09:47:49 CET 2006

Ahoj kolega!

>  mame poskytovatela mejlu. problem je v tom, ze posta
> pre vsetkych zamestnancov chodi len do jednej schranky
> (napr. zam1 na firma.net a zam2 na firma net pride do:
> posta na firma.net). s fetchmailom to viem stiahnut do
> jedneho konta na lokalnom stroji, ale ako donutim system,
> aby kazdu spravu dorucil urcitemu cloveku do jeho schranky,
> odkial si ju vie stiahnut cez pop3 na svoju stanicu?

Velmi Ti asi nepomozem lebo to z hlavy neviem, ale je o tom velmi vela
materialov na nete, dokonca verim tomu, ze sa to uz riesilo aj v tomto
mailingliste.

Dalej Ta upozornujem, ze ked posielas novy mail do konferencie, nedavaj
prosim reply na nieco ine, ked na to neodpovedas. Posli normalny novy
mail so Subjectom obsahujucim kratky popis problemu na adresu
linux na lists.linux.sk

Netvar sa okryknuty, hovorim ticho a velmi prijemne. Neurazaj sa.
Ak mas pravdu, bi sa za nu. (Dalsie poucky, pozeram ze vsetci zapisuju,
tak to ma byt, mila komunisticka mladez!)

Viac hladaj. A citaj. My za Teba vsetky problemy nevyriesime.

  S pozdravom
   JaSan
 (co narobi vela kriku pre nic
  a ma velmi divny zmysel pre vaznost veci,
  vdaka comu sa jeho adresa objavuje v mnohych ~/.procmailrc ...)