[linux] znovu dobitie easy, tentokrat t-mobile

Peter Hloska holdsun na zoznam.sk
Pátek Leden 13 10:23:17 CET 2006

Jan Sarenik wrote:

>Ale myslim ze by si mohol
>este uviest, pomocou akeho servera sa o to snazis a ak je tam viacero
>moznosti platby, ktoru pouzivas. Ja viem, ze svojho casu sa dala
>EASY dobijat tak, ze sa clovek prihlasila na internet banking svojej
>banky (ktory vacsinou funguje aj v Moziloidnych) a tam poslal na
>konkretny ucet ciastku so spec. var. symbolom (tel. cislo tobolo hadam)
>a do niekolkych minut mu kredit nabehol.
>
>Teda napis este ten server.

aha ano, mudro, takze som to riesil cez http://www.t-mobile.sk/sk/!pages.get?id=1112 a sporopay

a teraz ked som si to precital ma napadlo, ze ma vcera nenapadlo skusit priamo z IB a aj to, ze som tusim davnejsie zazrel nieco o funkcnom dobijani easy z nejakej tretej "strany"[ale to je len hmla v pamati]
--
Peter HLOSKA aka |-| () |_ |) $ \_/ |\|

                \ /
               - o -