[linux] Settings of locales

Roland Turcan - RoTurSoft konf na rotursoft.sk
Pátek Leden 13 20:41:17 CET 2006

Hello all!

1.

Chcem sa opytat, ze ako dosiahnem rovnaky stav v Linuxe, ako ked
nainstalujem Windows XP Pro EN a kompletne nastavim vsetky local
settings na korektne zobrazenie fontov, zoradenia, numeric settings,
calendar settings, ... na slovenske zvyklosti, ale aj napriek tomu mi
cely OS bezi v anglictine.

Ide mi totiz o nastavenie nemeckeho prostredia ale nemecky v podstate
neviem, t.j. chcem zostat pri anglictine, ale speciality okolo nastaveni
by boli nemecky.

2.

Je mozne vytvorit dvoch uzivatelov z ktorych jeden bude komplet nemecky
a druhy anglicky?

Dakujem.

TRoland.