[linux] mailman

Michal Toth michal.toth na gmail.com
Pondělí Leden 16 16:14:58 CET 2006

toto je feature Gmailu,
cca 6 mesiacov dozadu zjavne nieco upgradovali a odvtedy gmail prispevky
z mailmana zahadzuje, zrejme podla nejakeho message-id si zisti, ze to
je ta ista sprava co poslal povie si, ze fuck off

cez google najdes viac detailov o tom, ked som to skusal nejako
ojebabrat pred pol rokom, tak som nenasiel nic rozumnejsie ako skoncit s
gmailom, mozno dnes sa nieco da

michal

ps - nemindzujte mi na top posting, je to stokrat prehladnejsie a mozete
sa ohanat aj milion rfc