[linux] mailman

Martin Hudec corwin na aeternal.net
Pondělí Leden 16 16:48:41 CET 2006

Ahoj Michal,

Michal Toth wrote:
> ps - nemindzujte mi na top posting, je to stokrat prehladnejsie a mozete
> sa ohanat aj milion rfc

ps - skus sa divat aj na ostatnych a mozno ich potesis, ak okrem
postingu zacnes pisat aj zprava dolava.. ak nechapes, akym sposobom
plynie text (tj. zhora nadol), tak co uz.. clovek sa nebude ohanat rfc,
clovek bude spoliehat na to, ze si zasluzis obciansky preukaz a volebne
pravo, a teda ze si dospely rozumny clovek, a ze teda vies, ze kniha,
keby mala byt pisana zdola nahor, tak je necitatelna :)..

ps2 - inak mi top posting nevadi.. hlavou proti muru sa ist neoplati,
clovek si teda zvykne..

Martin