[linux] klavesove skratky - vynimka pre urcitu plochu/okno

woody_tz na zoznam.sk woody_tz na zoznam.sk
Středa Leden 18 17:29:33 CET 2006

zdravim

vie niekto ako docielim aby na urcitej ploche (resp. ak ma focus urcite
okno) boli ignorovane urcite klavesy/klavesove skratky?

situacia: na Xtej ploche mam pusteny rdesktop a chcem aby som v nom mohol
pouzivat klavesy (napr. alt+tab na prepinanie okien), ktore vsak pouzivam
aj vo fluxboxe.
ibaze tie odchyti uz flux a rdesktopu ich uz neposunie.

rdesktop -f
pre mna riesenim nie je, pretoze tak rdesktop zase odchytava vsetko.
(potrebujem sa prepinat medzi fluxovymi plochami - co v tomto pripade nejde)

dikes