[linux] Ubuntu - nove jadro

Dr. Jaroslav Matej matej na vsld.tuzvo.sk
Čtvrtek Leden 19 07:16:19 CET 2006

Dobry den,

Co moze byt na pricine, ak nove jadro pri boote ani necekne. Ziadna
hlaska, ziadna diskova aktivita, vobec nic, funguje iba hard reset.

Jadro som vytvoril s make-kpkg (chvalim autora), ako .config som nacital
subor z verzie jadra 2.6.12 (z .deb balicku z ubuntu - toto jadro mi po
instalacii funguje OK), aplikoval som to na src jadra 2.6.14 (z
kernel.org), nic ine som nemenil (okrem jedneho suboru - powernow-k7.c -
funkcnost overena na verzii jadra 2.6.9), az na to, ze som nepouzil
parameter --initrd. Nainstal. jadra pouzivaju initrd. Vytvoreny .deb som
nainstaloval, automaticky sa do /boot/grub/menu.lst pridali 2 polozky
(normal a recovery) s rovnakymi parametrami ako ine naistalovane
fungujuce verzie jadra, okrem parametra initrd. Inac uz som skusal aj
klasicky sposob vytvorenia jadra a vysledok bol rovnaky.

Vdaka,
MJ.
--
#    Ing. Jaroslav Matej, PhD.      #