[linux] Ubuntu - nove jadro

Daniel Ferenci daniel.ferenci na siemens.com
Čtvrtek Leden 19 09:21:43 CET 2006

Neviem ci to pomoze, ale mam napad
skus zapnut pomocou vstupnych parameterov pre kernel
aby sa hlasky jadra zobrazolvali aj na seriovu konzolu (tusim je
console=ttyS0).
Pripoj notebook so seriovym kablom.

Co viem tak driver powernow sa ozivuje az niekde dalej po zaciatku bootu
jadra.
Takze minimalne hlasky o pamati a procesore by si mal vidiet.

Dalsi napad je, ze ak nepouzivas initrd tak zmen configuraciu jadra a
dotycne moduly zakompiluj priamo do jadra.

D.