[linux] Ubuntu - nove jadro

Martin Simovic martinsimovic na gmail.com
Čtvrtek Leden 19 12:00:14 CET 2006

ze chyba initrd je jedna vec, ak si pouzil config s ubuntuovskeho orig
jadra debude mat zakompilovane moduly pre ide a filesystem (ma ich
initrd) a druha vec je ze ubuntu jadra su patchovane, ak si pouzil
jadro s kernel.org (vanilla) tak toto je bez ubuntu patchov a zas ti
stary .config nemusi sluzit