[linux] ...apt update...

Jarkovský Karol xjarko00 na stud.fit.vutbr.cz
Sobota Leden 21 13:43:45 CET 2006

Zdravim!

Tak konecne som sa odhodlal a nainstaloval som si moj prvy Linux. Ide o
distribuciu Ubuntu 5.10 Breezy Badger. Zatial sa len otukavam a prave preto
pisem. Stretol som sa y par problemami, ktore sa tykaju instalacie SK
klavesnice ale najma update=u APT. Upravil som source.list, teda aktivoval
linky, ale viacero z nich nefunguje. Zrejme je moj problem pre vas banalny a
mozno prave preto by som vas chcel poprosit ak viete o nejakej slusnej
dokumentacii, maualy, prirucke k Linuxu, dajte mi odkaz. Dakujem, Jarkovsky