[linux] ...apt update...

Jan Kunder jan.kunder na gmail.com
Neděle Leden 22 17:57:12 CET 2006

On 1/21/06, Jarkovský Karol <xjarko00 na stud.fit.vutbr.cz> wrote:
> Zdravim!
>
> Tak konecne som sa odhodlal a nainstaloval som si moj prvy Linux. Ide o
> distribuciu Ubuntu 5.10 Breezy Badger. Zatial sa len otukavam a prave preto
> pisem. Stretol som sa y par problemami, ktore sa tykaju instalacie SK
> klavesnice ale najma update=u APT. Upravil som source.list, teda aktivoval
> linky, ale viacero z nich nefunguje. Zrejme je moj problem pre vas banalny a
> mozno prave preto by som vas chcel poprosit ak viete o nejakej slusnej
> dokumentacii, maualy, prirucke k Linuxu, dajte mi odkaz. Dakujem, Jarkovsky

_Mozno_  je problem aj v sourceS.list - chyba ti tam *male* "s". Mozno
preklep pri pisani mailu, mozno tvoj problem.
(sources=zdroje - mnozne cislo)

V debiane je to /etc/apt/sources.list.

BTW: Ak len zacinas, nezacinaj s upravovanim sources.list-u. Dalsiea
vec - mozes ho zaslat sem do konfery - mozes tam mat aj preklep al.
zle pochopenie systemu zadavania zdrojov.

--
Jan Kunder