[linux] Sietove zariadenie devXXXXX.

Ing. Jan ONDREJ jan.ondrej na upjs.sk
Pondělí Leden 23 15:29:09 CET 2006

On Mon, Jan 23, 2006 at 03:15:24PM +0100, Peter Luciak wrote:

> Mas/nemas udev? Ak hej, tak v /etc/udev/ by sa dalo daco vymysliet.
> Nieco podobne sa pred chvilou riesilo na debian-devel.

Ahoj,

  mam udev, ale pokial viem, ten sa tyka len veci /dev/...
Ja mam problem s ethX, ktore v /dev/ nema ziaden subor.

Celkovo by ma ale zaujimalo, preco moze nieco take nastat a nie len ako
to nejak zbuchat. Mohol by som urobit skript, ktory by pri bootovani
zistil, ake cislo dostal a podla toho nastavil skripty.
Vhodne riesenie to ale nevyzera byt.

		SAL