[linux] OCR

Zdenko Podobný zdpo na mailbox.sk
Čtvrtek Leden 26 18:15:13 CET 2006

Ahoj,

asi ti velmi nepomozem, lebo posledne pokusi s OCR na linuxe som robil
pred takymi 2 rokmi a skoncil som s tym, ze som to, co som potreboval
som spravil v ABBYY Finereader Windows ;-)

Ale aby som ta potesil, tak v januarovom linuxepresse je clanok o
skenovani tam pri OCR pouzili kombinaciu kooka+gocr.

Za vsetko vsak hovori posledna veta:
"...že ačkoliv se jedná v případě GOCR o slibný projekt, který
zaznamenal v poslední době velký pokrok, ještě stále má v porovnání s
některými komerčními produkty co dohánět"

Takze pokial mas cas na vyladovanie, tak skus
kooka(http://www.kde.org/apps/kooka/)+gocr(http://jocr.sourceforge.net).
Ak musis robit, tak skus tu 60 dnovu verziu a potom sa rozhodni, z
ktorych kriterii ustupis...

Zd.