[linux] OCR

Jan Ostrochovsky ostrochovsky na rec.uniba.sk
Pátek Leden 27 12:02:25 CET 2006

Ahoj,

dakujem za dobry tip a co sa tyka mnou spominaneho Finereadera, jedna sa
len Engine (SDK) pre Linux, nie hotovy program, takze aj s tym by sa
bolo treba vyhrat. Kooka mam v SUSE 10.0 aj so skenovacim programom
xsane, ale velmi mi s OCR nepomohli, po Tvojom tipe to este potestujem
aj v kombinacii s tym GOCR.

Tato vec je sucastou pilotneho projektu "pokrytie potrieb kancelarie
slobodnym softverom", takze z 3. kriteria ustupit nemozno, a co sa tyka
prvych dvoch, budem sa snazit najst najlepsiu moznu alternativu.

ostry