[linux] Intel915GM_velky problem - ciastocne vyrieseny

Martin Simovic martinsimovic na gmail.com
Pondělí Leden 30 11:38:52 CET 2006

v linku co som ti poslal, http://www.kire.ch/linux/nc6120.htm je
popisany BIOS-hack

http://www.geocities.com/stomljen/

ktory zabezpeci pri kazdom starte potrebnu modifikaciu video-BIOSu

tento clovak to ma rozchodene na tvojom notebooku + fedora core4, cize
ak budes postupovat podla jeho navodu, musi ti to chodit. (bez
kompilacii noveho X-org,atd)

podla vsetkeho je problem v tom, ze vadny video bios dovoli iba
resolution 800x600

pomocou fixu musi nabehnut nativne 1400x1050 rozlisenie.

je to bohuzial len po nemecky, ale da sa tomu rozumiet aj bez znalosti
nemciny :))

p.s. skusal si to s UBUNTU? ti to asi maju fixnute v default install