[linux] gcc: make check problem

Jan Sarenik jasan na x31.com
Úterý Leden 31 22:19:01 CET 2006

Bud pozdraveny!

> pri kompilacii gcc mi make zbehne uplne dobre a bez chyby ale make check  a
> tak isto zlyhava linkovanie(aspon dufam) vo vsetkych gcc co som skusal
> (3.3.4,3.4.5 aj 4.0.2) Ide o MDK 9.0 s gcc 3.2.1. Intuicia mi hovori, ze by
> to mohlo mat suvis s nejakou kniznicou a na weboch GNU je len stdc++
> a tak si nie som isty, ci by to pomohlo

Velmi Ti odporucam, aby si sa pozrel na www.linuxfromscratch.org.

Tvoj problem moze spocivat napriklad v tom, ze "make check" na gcc ma
pokial ma pamat neklame urcite svojraznosti, takze ho treba spustat
s parametrom "-k", tzn. "make -k check", ktory zabezpeci aby sa proces
stavania nezastavil na prvej chybe ale aby isiel dalej. Gcc pocas tych
testov skusa kadeco a nie vsetky prechadzaju (dokonca sa o tom vie
a robia sa zoznamy, ze ako ma vyzerat vysledok testu pre konkretnu
architekturu -- ze kolko tam ma byt chyb a kde... :). Vsetko to najdes
na LinuxFromScratch, dufam ze anglictina nerobi problem.

  Vela zdaru praje aj ostatnym kolegyniam a kolegom
   JaSan