[linux] mailx

Pondělí Červenec 3 15:03:08 CEST 2006

On 03.07.06 13:09, Matej Poncak wrote:
> Funugujem na pocitaci s ip adresou 192.168.0.40 (Kubuntu) a potreboval
> by som z prikazoveho riadku poslat email cez mailx cez smtp 192.168.0.1

> Hladal som na internete a teraz som si nie isty ci sa to nastavuje
> priamo v mailx (lebo take riesenie som nenasiel), alebo sa na to pouzije
> spravne nastaveny sendmail (a ako sa ma vlastne nastavit). No neviem

mailx nepodporuje pokial viem posielanie cez SMTP.
mozes pouzit 'nail' (ktory sa na btw SuSe neviem preco vyhlasuje sa mailx)
alebo prostrednctvom mailx pouzit MTA ktory to dokaze (ssmtp, msmtp).
sendmail a ine MTA sa daju tiez tak nakonfigurovat aby lokalnu postu
spracovali lokalne a zvysok poslali SMTP serverom von.

I drive way too fast to worry about cholesterol.