[linux] mailx

Pondělí Červenec 3 15:51:20 CEST 2006

On 03.07.06 15:35, Matej Poncak wrote:
> Cize mi odporucate spravne nakonfigurovat sendmail.
> Viete ako na to?

ak je to naozaj sendmail... 'sendmailconfig' v kubuntu neexistuje? mohol by,
*ubuntu vychadza z debianu. spyta sa par zakladnych otazok a nastavi
sendmail.conf, sendmail.mc a z druheho potom vygeneruje sendmail.cf.

ak sendmailconfig nenastavi vsetko co treba, da sa este pohrat s
/etc/mail/sendmail.mc (/usr/share/doc/sendmail/cf.README.gz) a po nom
zbehnut 'sendmailconfig' zas, len odpoovedat 'y' na sendmail.conf aj
sendmail.mc ... len musis mat ochotu hrat sa s .m4 suborom

If Barbie is so popular, why do you have to buy her friends?