[linux] PCR Linux Knoppix

Vladimir Dekys vladimir.dekys na fstroj.utc.sk
Čtvrtek Červenec 6 08:39:35 CEST 2006

Dobry den,
pokusal som sa nainstalovat z prilozeneho CD Vasho casopisu PCR Linux
Knoppix, na P150+ (Cyrix), 64 MB RAM, s bootom len z a:, resp. HDD. Subor
boot.img pre floppy boot - o ktorom pisete v  navode - som na CD nenasiel a
na zaklade prilozenych suborov som ho nedokazal vytvorit.
Mozete mi, prosim, pomoct - link, resp. zaslanie *.img / mozno viacerych
diskiet?/?
(muzejne PC chce rodina pouzivat predovsetkym ako www browser, e/mail
klient, resp. prezeranie dokumentov z internetu)
Dakujem
S pozdravom

Vladimir Dekys, PhD.
University of Zilina
Faculty of Mechanical Engineering
Department of Applied Mechanics
Univezitna 1, Zilina 010 26, Slovak Republic
PHONE: 00421 41 513 2954, FAX  : 00421 41 565 2940
E-mail: vladimir.dekys na fstroj.utc.sk

(adresy pp. Vojtech Zachar  - linux na lists.linux.sk, Miroslav Oravec -
mior na cevaro.sk, Juraj Bednar - jbednar na pcrevue.sk) .