[linux] Da sa PNP karte vnutit IRQ poda zelania

peto fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Úterý Červenec 11 11:05:23 CEST 2006

Kocur wrote:
> no vacsinou byva v BIOSe moznost priradenia IRQ konkretnemu PCI slotu..
> ..a zatial mi to kernel akceptoval..
> ..

Problem je v to, ze ide o priemyselne panelove PC a BIOS, kde su vsetky
karty tak, ze BIOS
"vidi" vsetky on board veci - grafika, dve sietovky, FireWire, IDE
radic, USB radic .... - aj extrenu kartu  ako karty v jednom slote-
aspon tak vypisuje POST
v sumarizacii HW a IRQ im priraduje  tak ako sa mu zachce - t.j. grafika
z i845G aj moja CAN  karta s chipom Philips SJA1000 od Adlink-u. Driver,
ktory s nou chodi s RT Linuxom vsak vyzaduje aby malo IRQ samo, inak
aktivita na CAN zhodi Xorg, alebo spomali Free86, a aktivita pri praci s
grafikou spomali CAN kartu...

Preto chcem jadrom menit IRQ, vendor id a device id mam...

Vdaka

Peto