Re: [linux] Prednášajúci na ďalší ročník LinuXchange

Matej 'Yin' Gagyi yinotaurus na gmail.com
Neděle Červenec 16 12:36:12 CEST 2006

On 7/16/06, Juraj Bednar <juraj na bednar.sk> wrote:
> Ahoj,

> mozno by nebolo zle skusit zacat takymi zbytocnostami ako co je to za
> prednasku, kde a kedy sa bude odohravat, aka je cielova skupina a
> zameranie, linku na minule rocniky prednasok (aby sa neprednasalo kazdy
> rok to iste) a podobne.

Ja sam nemam tieto informacie... zatial :) nikdo ma neziadal o nic
ine, ako zostavit zoznam potencialnych prednasajucich a ziadne dalsie
informacie som nedostal.

Zatial som si stihol zistit tolko, ze akcia sa bude konat v Olomouci,
ubytovanie je zabezpecene a ak pride nejaky sponzor, organizatori
preplatia prednasajucim aj cestovne. Domovska stranka LinuXchange je
linuxchange.org.

Ospravedlnujem sa a dufam, ze to zatial bude stacit.