[linux] fglrx

JohnNy64 johnny64mail na gmail.com
Úterý Červenec 18 00:54:12 CEST 2006

povedal som si ze idem nainstalovat fglrx driver od Ati. postupoval som podla
http://wiki.cchtml.com/index.php/Debian_Installation_Guide
modul sa mi natiahol v poriadku, Xorg.0.log mi hlasi ze

(II) fglrx(0): [DRI] installation complete
(II) fglrx(0): Direct rendering enabled

cize DRI by podla vsetkeho malo ist.
lenze...

$ glxinfo | head
name of display: :0.0
display: :0  screen: 0
direct rendering: No

$ fglrxinfo
display: :0.0  screen: 0
OpenGL vendor string: Mesa project: www.mesa3d.org
OpenGL renderer string: Mesa GLX Indirect
OpenGL version string: 1.2 (1.5 Mesa 6.4.1)

a to je zle. ma hlasit ze

OpenGL vendor string: ATI Technologies Inc.

a OpenGL renderer string ma byt druh karty.
taketo spravanie by malo byt sposobene natahovanim nespravnej GL kniznice.
Problem je ten, ze som si overil, ze sa natahuje GL kniznica dodavana ku fglrx -
ldd /usr/bin/glxinfo ukazuje na subor /usr/lib/libGL.so.1.2, ktory je zhodny s
tym, ktory bol obsiahnuty v baliku. Uz fakt netusim, kde by mohol byt problem,
pretoze presne takto sa kedysi davno ked som to pouzival predtym tvaril a
pomohla prave ta vymena kniznice, teraz nie.

--
JohnNy64 alias Parcialna Derivacia              |  .''`.
...and once Tux will rule the world!            | : :'  :

Please don't send me attachments in MS Word, Excel nor PowerPoint format.
See http://www.gnu.org/philosophy/no-word-attachments.html for more info.

Kto je to hacker: http://www.security-portal.cz/clanky/kdo-je-to-hacker.html

Atra esternĂ­ ono thelduin             | May good fortune rule over you
Atra du evarĂ­nya ono varda            | May the stars watch over you
Un atra mor'ranr lĂ­fa unin hjarta onr | And may peace live in your heart