[linux] fglrx

JohnNy64 johnny64mail na gmail.com
Úterý Červenec 18 02:21:13 CEST 2006

oki, takze som uz vygooglil o co islo... (so znamou chybovou hlaskou sa googli o
cosi lahsie (-: ) Ati drivery nefachaju od verzie 8.25.18 na zeleze radu R2xx a
ja mam RV280 cize ani u mna to nejde... konkretne ta nestastna kniznica
libGL.so.1.2 je derava... fix je taky, ze chytim kniznicu zo starej verzie
driverov a pouzijem ju namiesto tej aktualnej. Posledna funkcna verzia je
dostupna na http://www.ground-impact.com/libGL.so.1.2
uz to frci, este raz vdaka za hilfe...

--
JohnNy64 alias Parcialna Derivacia              |  .''`.
...and once Tux will rule the world!            | : :'  :

Please don't send me attachments in MS Word, Excel nor PowerPoint format.
See http://www.gnu.org/philosophy/no-word-attachments.html for more info.

Kto je to hacker: http://www.security-portal.cz/clanky/kdo-je-to-hacker.html

Atra esternĂ­ ono thelduin             | May good fortune rule over you
Atra du evarĂ­nya ono varda            | May the stars watch over you
Un atra mor'ranr lĂ­fa unin hjarta onr | And may peace live in your heart