[linux] Packetloss

Marek Slebodnik slebodnik na intrak.sk
Pátek Červenec 21 11:03:06 CEST 2006

Ked si pingal ten cisco router, si nechal defaultnu valkost packetov.
Neviem ako routre ale cisco switche, maju problem ked ho zahltis kopou
malych packetov, pri switchovani a pri routiovani nezalezi az tak na velkosti packetov
ako na ich pocte a zariadenia su pravdepodobne navrhnute tak,ze je
ratane s nejakou strednou velkosotu packetov.
Cize ak mas 100Mbps zariadenie , linka je tiez 100Mbps , tak potom
dokazes malymi packetmi, sposobit vacsiu zataz na switchi pravdepodobne
aj na routri.