[linux] Packetloss

Pavelka.Robert na govco.sk Pavelka.Robert na govco.sk
Pátek Červenec 21 11:08:16 CEST 2006

> na firemnej sieti sa mi vyskytol takyto problem. Mam tam jeden
> linuxovy stroj s dvoma sietovkami, na kazdej sietovke je iny subnet,
> jedna je priamo pripojena s Cisco routrom, druha ide cez switch do
> ineho stroja. Ked dam ping -f na Cisco router, po asi troch
> sekundach sa zacnu stracat pakety, celkovo to robi od 5 do 20%
> packet loss, ked vsak zacnem takto pingat ten druhy stroj, je to
> vsetko v pohode. Zatial som skusal takmer vsetko:

Asi zalezi , aky je cvrkot na tom ciscovskom interface a ako je nastavena
queue (napr priorita paketov). Pozeral si "show interfaces ... txload,
rxload, queue a t.d v case toho pingu."
Je mozne, ze spravne vytusil Tvoje zradne umysly a radsej zahadzuje icmp,
ako by mal prist napr o tcp.