[linux] orangeportal sms skript

Marek Slebodnik slebodnik na intrak.sk
Pátek Červenec 21 11:27:41 CEST 2006

On (21/07/06 02:56), Juraj Bednar wrote:
> Ahoj,

	este som zabudol da sa aj cez https ;)

> no, neviem, co by mi pomohlo davat svoje heslo nejakemu doodeetoo.
> potrebujem posielat smsky zo shellovych skriptov.

> ano, ale rad by som posielal priamo cez orange nie cez nejaky anonymny
> doodeetoo, co ani neviem co je.

	ja takym veciam tiez neverim, kvoli tomu potom nastavujem nejake
primitivnejsie hesla , ktore mam urcene nedoveryhodnym strojom

	videl som nejaky stary skript na hysteria.sk , chcel som ho
pohladat, ale momentalne hysteria.sk nefunguje, pisu ze kvoli
vysetrovaniu s NBU. see www.hysteria.sk