[linux] Packetloss

Lukáš Staňa lukas.stana na gmail.com
Pátek Červenec 21 12:35:45 CEST 2006

Problem je v tom, ze ja nemozem vidiet do toho Cisca, je majetkom jednej
(pre mna supackej) firmy, ktora nam poskytuje 512 kbps linku a ta sa na tom
routri deli na 2x256kbps, jedno pre CTX a jedno pre mail. Teraz to uz ide
celkom slusne, vyzera to tak, ze ten problem pozostaval z dvoch podproblemov
a ked sa jeden vyriesil, tak sa to o dost zlepsilo. Zaver je teda taky, ze
je mozne, ze Cisco tie packety po urcitom pocte zacne zahadzovat a tym sa
chrani. Maily teraz uz bezia, ludia mozu robit s CTX, takze pokial sa to
nezacne chovat divne, odkladam to ako nepodstatne.