[linux] Linuxchange.org hledáme přednášející

Tomáš Krmela krmela na linuxchange.org
Úterý Červenec 25 10:50:24 CEST 2006

Dobrý den všem,

jsem Tomáš Krmela z projektu Linuxchange.org, a rád bych upřesnil
informace,které podal před několika dny Yin.Letos bude již 4 ročník
komunitně organizované konference Linuxchange..Přehled minulého ročníku
najdete na www.linuxchange.org- prosím o shovívavost, web nyní prochází
převodem na nový systém a nyní není ve finální podobě.Konference
proběhne poslední zářijový víkend tj.29 září až 1 října.Konference je
zaměřena na pokročilé uživatele,kteří mají základní znalosti a na půdě
této konference si prohlubují znalosti od kvalifikovaných lektorů.Témata
striktně neomezujeme, nicméně pokud bych mel uvést alespon pár , pak
uvítal přednášku na téma virtualizace,dále mne zajímají přednášky
popisující migraci firem na linux.vděčně jsou vítany přednášky formou
workshopu, minulý ročník jsem na konferenci uvítal vorkshop s ústřednou
asterisk.Dále pro ty začínající je vhodné představení alternativ, minulý
ročník byly představeny alternativy ve grafice Blender Gimp a
Inkscape.Pokud by jste měli přednášku dotýkající se jiné oblasti
opensource, pošlete nám Váš návrh - abstrakt  Jsme komunitní akce, tudíž
máme jen omezené možnosti uhradit Vám cestovné, ale pro každého
vzdáleného lektora zajistíme ubytování.Minulý ročník jsem na  chodbách
slyšel slovenčinu, doufám, že bude znít i od  lektorů.

                            Těším se na Vaše náměty

                                                               Tomáš Krmela