[linux] PCR Linux Knoppix

Jan Ostrochovsky ostrochovsky na rec.uniba.sk
Středa Červenec 26 00:44:11 CEST 2006

Zdravim Vas,

ja by som sa tiez pridal s otazkou. Mam CD PCR Linux zo zaciatku roka
2005 a rad by som vedel, ci nie je dostupna jeho novsia verzia. Na
rozdiel od nespokojenca tu: http://alian.info/Zo_%
9Eivota/IT/Sklamanie_z_PCR_LINUX/
mne sa PCR paci, a pre slovenskeho "bezneho" pouzivatela je pridana
hodnota PCR oproti Knoppixu dost vyrazna, minimalne v tom, ze ho mozno
pouzit aj na pisanie slovenskych dokumentov. Moja manzelka ma na laptope
odideny hardisk a uz niekolko mesiacov pracuje v PCR Linuxe - avsak je
tam starsia verzia OpenOffice, preto sa pytam na novsi PCR Linux. Na
urobenie prvych krokov s Linuxom je PCR skvela vecicka (kedze je
postaveny na Knoppixe, tak je vyrazne sviznejsi, ako napr. Ubuntu), aj
ked samozrejme uznavam, ze na dalsie kroky a serioznejsiu pracu treba na
dostatocny hardver nahodit namiesto Knoppixu/PCR inu distribuciu na to
urcenu.

ostry