[linux] Gnome file open dialog

Milan Plzik emempi na gmail.com
Neděle Červenec 30 11:12:41 CEST 2006

On Pi, 2006-07-28 at 11:25 +0200, Jaroslav Soltys wrote:
> ked sme pri tom, daju sa v gnome nejak 'ziskat' civilizovane open/save
> okienka a poradie yes/no buttonov ?

  Vecny to problem pri pouzivani GNOME - je to kvoli GNOME Human
Interface Guidelines, kde je tusim aj presnejsie zdovodnene, preco je to
tak (ak sa dobre pamatam, poradie tlacitok je takto 'logickejsie'). Co
sa yes/no/ok/cancel tyka, pozri odstavec nizsie. Otazne vsak je, ci to
realne pomoze; tu by som sa skor drzal okridleneho "Resistance is
futile. You will be assimilated." :) Ja som si na poradie relativne
zvykol... .

  Po chvilke googlenia som narazil na toto:
http://mail.gnome.org/archives/usability/2005-October/msg00061.html .
Okrem ineho je tam aj zmienka o nejakej feature Gtk, ktora by mohla
vediet "obratit" poradie tlacitok, ale vyzera, ze na to treba aj podporu
aplikacie... .

  Co sa tyka dialogov, co konkretne myslis? V mojom kazdodennom zivote
sa mi zdaju celkom pouzitelne (GNOME 2.14 - ale je to moj nazor, no
flame; videl som vela mailov ludi, ktorym tiez z nejakeho dovodu
nevyhovovali). Opat asi plati, ze taketo veci sa daju vyriesit jedine
navrhnutim vlastneho dialogu a patchnutim prislusnej casti nejakych
GNOME kniznic.

> j.

	Milan