[linux] FC 5 a yum

Pondělí Červenec 31 21:00:04 CEST 2006

On 31.07.06 16:31, Pogac Daniel wrote:
> Nainštaloval som si na jeden PC Fedoru Core 5.
> Je tam jeden 80 GB disk ktorý je rozdelený takto:
>
> Filesystem            Size  Used Avail Use% Mounted on
> /dev/dm-8             251M  211M   28M  89% /
> /dev/dm-1              99M  9.2M   85M  10% /boot
> tmpfs                 126M     0  126M   0% /dev/shm
> /dev/dm-9              58G  212M   55G   1% /home
> /dev/dm-2             3.9G   73M  3.7G   2% /opt
> /dev/dm-6             2.0G   36M  1.9G   2% /tmp
> /dev/dm-5             3.9G  2.1G  1.7G  57% /usr
> /dev/dm-3             3.9G  181M  3.5G   5% /var

> [...]

kym s tym nezacnes realne pracovat, odporucam ti to preinstalovat a
neoddelovat extra filesystemy /, /boot a /usr, ja by som neoddelil ani /opt.
To by mohlo vacsinu tvojich problemov sucasnych aj neskorsich vyriesit.
(ja neoddelujem ani /tmp, resp mountujem ho na tmpfs s obmedzenim na 128MB a
staci to...)
Emacs is a complicated operating system without good text editor.