[linux] DNS alebo port forwarding

Milan Plzik emempi na gmail.com
Pondělí Červenec 31 21:53:16 CEST 2006

On Po, 2006-07-31 at 20:14 +0200, Marek Slebodnik wrote:
> Zdravim konferu,
>
> nieco v podobnom style. (len fungujuce.)
>

> zone "haluz "{
>     allow-query{ localnets;};
>     file haluz.local;
>     allow-query {!localnets;};
>     file haluz.public;
> }

  Ak sa dobre pamatam, taketo veci sa riesili cez tzv. DNS views v
BINDovi 9.x . Blizsia dokumentacia je napriklad na
http://www.zytrax.com/books/dns/ch7/view.html alebo priamo man
named.conf .

> pripadne da sa to zriesit nejak port-forwardingom na routri  ?

  Mozno by to islo nejakymi skaredymi upravami cez DNAT alebo redirect.
Kazdopadne, DNS views mi pripadaju cistejsie.

	Milan