[linux] Presmerovanie niektorych HTTP poziadaviek na lokal

Roland Turcan - RoTurSoft konf na rotursoft.sk
Pondělí Červenec 31 22:11:41 CEST 2006

Hello all,

Chcem vas poprosit o radu ako presmerovat vsetky poziadavky, ktore chcu
sa pripojit na napriklad "http://www.mojadomena.sk/download" do adresara
v mojom pocitaci. Pokial by bolo mozne, tak iba konkretneho adresara,
lebo potrebujem pristupovat aj k inym adresarom, ktore uz samozrejme
potrebujem mat up to date.

Ide mi o to, ze potrebujem casto simulovat obsah naseho firemneho webu,
ale nechcem ho menit naostro, ale iba na testovacie ucely na mojom
stroji. Nechcem menit nas software, aby stahoval info z ineho "test"
adresara na serveri, ale iba presmerovat poziadavky na lokalny adresar.

Dakujem.

Greetings, Roland.