[linux] Off topic - akeho mailoveho klienta odporucit

Lubor Kacian kacian na kacian.sk
Čtvrtek Červen 1 08:57:48 CEST 2006

On Wednesday 31 May 2006 22:47, Peter Hloska wrote:
> sice pri mensom objeme a tusim len na wME a hlavne pri prechode z 1.0.X
> na 1.5 sa priserne dlho nacitaval inbox a dost haluzili[rozumej
> neskutocne oznacenie a pocty] nove a neprecitane maily...objavilo sa to
> aj po prechode
> riesenie compact folder && rm Inbox.msf && restart thunderbird
>
> zalohu by som riesil normalnou kopiou/presunom/premenovanim prislusneho
> adresara ku kontu a praca s nim po prestaveni v edit > account settings
Tieto problemy ma poriesene TheBat! ako jeden z najstabilnejsich postovych
klientov. Komercia, ale za tu cenu sa oplati. Nahodili sme uz cez 150 roznych
licencii a mame po problemoch.

--
Lubor Kacian