[linux] USB cdrom umount hardware

variny na radiolan.sk variny na radiolan.sk
Čtvrtek Červen 8 09:55:11 CEST 2006

Ahoj,

na odpojenie USB storage od USB zbernice sa obycajne pouziva eject, cize skus

eject /dev/scd0

Ak ti to napise ze "operation not supported" alebo iba vysunie tray tak to
asi pod linuxom nie je pre tvoj hardver podporovane(dost casty jav).
Prikaz umount odmontuje iba suborovy system na vlozenom mediu, co je
rozdiel.

Juraj