[linux] USB cdrom umount hardware

Jaroslav Soltys jardique na gmail.com
Čtvrtek Červen 8 12:53:11 CEST 2006

Plny suhlas s fantomasom, este podotknem ze u zariadeni, ktore
podporuju power management mozno neni zle im najprv povedat ze zomru.
Ale v principe USB mozes vytrhavat kedy chces.

Navyse podla toho ako sa chova windows k mojim usb zariadeniam by som
povedal, ze on ten power management pred 'odmontovanim' ci ako to
nazyvas tiez nepouziva.

Trhaj :)

jard