[linux] OpenOffice.org Base - nefungujuci wizardi

Juraj Michalek juraj.michalek na asinus.org
Čtvrtek Červen 8 17:30:40 CEST 2006

Ahoj

Peter Luciak wrote:

> mas Javu? Zda sa mi ze wizardi su robeni v Jave v OO.org2.
>
> P.

Ahoj.

Ano, Javu v systeme mam. Skusal som nasledujuce baliky: kaffe,
sun-java5-jre. Plus skusal som aj instalaciu Javy priamo z binariek od
Sunu. Spravanie OO Base je stale rovnake. OO Base pouzivam z Debianich
unstable balickov.

Je mozne nejako overit aku Javu a pripadne z akeho adresara OpenOffice
pouzivaju data?

Za pripadnu radu dakujem.

S pozdravom Juraj Michalek

--