[linux] Je mozne, ze dve asi vrazdy v IT angazovanych ludi na Slovensku sposobilo odchod Billa Gatesa z MS!

Jaroslav Soltys jardique na gmail.com
Pátek Červen 16 22:26:05 CEST 2006

konspiracne teorie su teraz v mode, ze ? chlapce chlapce....

tato konfera upadla. priserne. bol som tu pred par rokmi, potom som sa
odhlasil a prednedavnom som sa vratil. tempo jeden prispevok za tyzden
a aj to takato haluz ?

jard